Contact
Avantera și IBM România, în parteneriat cu Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale, în colaborare Asociația Directorilor de Tehnologia Informațiilor și Comunicații din România – CIO Council, au organizat la hotelul Novotel din București conferinţa “Management performant în organizaţia agilă”. Revista eFinance a fost unul dintre partenerii media ai evenimentului.
În contextul unei pieţe tot mai dinamice, Avantera vine în sprijinul companiilor care au nevoie de consultanţă în management sau în tehnologia informaţiei. Schimbările rapide din acest mediu extrem de dinamic impun o nouă abordare în conducerea organizaţiilor şi adoptarea unor noi instrumente de management pentru a asigura o flexibilitate şi o adaptare continuă.
“Organizaţia agilă, publică sau privată, menține echilibrul corect între performanță și risc într-o perspectivă care îmbină răspunsul la necesitățile prezentului cu succesul durabil. Noi practici, noi soluții și o nouă cultură organizațională vin să susțină organizația agilă ce face subiectul acestei conferințe care se adresează deopotrivă conducătorilor și decidenților din companii şi instituții publice (Management General, Operațiuni, Audit și Control Intern, Comisie implementare OMFP 946/2005, SMI, Resurse Umane, IT)”, a precizat Mihai Pascadi, directorul general al Avanterra.
“În acest context, soluțiile de Business Process Management (BPM) oferă timpi de adaptare a modului de lucru și costuri incomparabil mai mici și se constituie într-o alternativă foarte atrăgătoare prin opoziție cu greoaiele, costisitoarele și complexele sisteme informatice integrate din abordarea clasică. Avantera are pregătită pentru piaţa românească – atât pentru sectorul public, dar şi cel privat – o soluţie proprie care aduce eficienţă cunatificabilă în organizaţiile care traversează criza”, a adăugat Mihai Tutunaru, Management Consulting Director în cadrul, Avantera.
Astfel, Avantera a expus detaliat asistenţei unul dintre produsele sale fanion, aplicaţia BMPS numită Simple, prima aplicaţie de modelare a proceselor organizaţionale (business process modelling) realizată de o companie românească. Aplicaţia a fost deja implementată sau este în curs de implementare, pentru o parte din modulele sale sau pentru toate modulele, în regim de utilizare cu număr nelimitat de utilizatori în organizaţii care însumează peste 20.000 de angajaţi.
Avantera este o companie de consultanţă certificată ISO 9001 pentru consultanţă în management, care răspunde necesităţilor organizaţiilor pe patru nivele: strategic, operaţional, cultural-motivaţional şi al infrastructurii, în special al celei de TI. În cei opt ani de existenţă, firma a pus la dispoziţia beneficiarilor soluţii adecvate pentru dinamizarea şi accelerarea dezvoltării lor sistematice, continue, durabile, pe baze solide şi orientarea activităţii lor spre excelenţă, utilizând cele mai moderne instrumente şi tehnici de management.
Avantera este membru al European Foundation for Quality Management (EFQM), iar proiectele sale sunt coordonate pe baza metodologiei promovate de Project Management Institute.
Sursa: eFinance